Contact
Odion Service Bureau
- Mercuriusweg 5A
- 1531 AD Wormer
- Postbus 88
- 1530 AB Wormer
- -------
- tel: 0299 - 412 812
- info@odion.nl
- -------
- Onze medewerkers zijn mobiel of via het centrale telefoonnummer van het Service Bureau bereikbaar.
- -------
- KvK nummer 41231857 / BTW nummer NL008665953B01
Cliëntservice
- clientservice@odion.nl
- tel: 0299 - 418 350
- (bereikbaar van 9.00 tot 15.00 uur)
aanmelden
Ben je op zoek naar passende ondersteuning bij wonen of werken?
Of
ondersteuning
voor je gezin?
specifieke vragen
zorgbemiddeling - verstandelijke beperking en doof
- Marcel van Barlingen
- 0299 412 866
- zorgbemiddeling@odion.nl
klachtenformulier
Een verwant of jijzelf maakt gebruik van de dienstverlening van Odion. Odion spant zich in om zo goed mogelijke zorg en ondersteuning te verlenen. Toch kan het gebeuren dat je hierover niet tevreden bent. Als dat zo is, dan willen we dat graag weten. Want alleen dan kunnen we onze zorg en/of ondersteuning verder verbeteren.Wat kan je doen als je niet tevreden bent over de zorg en/of ondersteuning? Bespreek eerst met je persoonlijk begeleider/jobcoach/teamleider waarover je niet tevreden bent. Dit is meestal de beste en snelste manier om samen tot een oplossing te komen. Komen jullie er samen niet uit? Dan kun je een klacht indienen. Dat kan middels dit klachtenformulier of door een mail te sturen naar klachten@odion.nl. Ook kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris via 0299 412 812.Wil je weten wat er met je klacht gebeurt? Kijk dan in de klachtenprocedure. Er is ook een versie met picto’s beschikbaar.