A A A

onze belofte

Geen vraag te gek

Een wereld waarin iedereen gezien wordt. Waarin jouw leven betekenis heeft. Daar gaan wij voor. Odion zet professionele zorg in voor mensen met een beperking.

We luisteren naar je, kijken naar je en zien je. Laat ons jouw dromen en uitdagingen begrijpen. Samen gaan we aan de slag om deze te verbinden aan de mogelijkheden in de samenleving. Met de mensen die belangrijk voor je zijn. We werken daarbij met ons hart, hoofd en handen. Met ervaring en expertise. En met lef, om samen steeds weer antwoorden te vinden. Op alle vragen. Want voor ons is geen vraag te gek. 

wij zijn Odion

Bij Odion helpen we zo'n 1750 kinderen en volwassenen met een beperking om iedere dag zo fijn mogelijk te maken. Thuis of buitenshuis, op het werk of in de vrije tijd; op een manier die past bij jou en jouw ontwikkeling.

Soms is de zorg intensief en staan we iedere dag voor je klaar, soms begeleiden we je bij hele specifieke wensen. We weten namelijk als geen ander dat ook ‘kleine’ vragen van groot belang kunnen zijn: je wilt graag boodschappen doen maar het stormt? Wij gaan gewoon met je mee! Voor iedere cliënt stellen we een ondersteuningsplan op, waarin we aangeven wie je bent, wat je zelfstandig kunt en waar je hulp bij nodig hebt.

Odion is actief in de regio's Zaanstreek, Kennemerland en Waterland. Hier hebben wij 63 locaties, waar 1500 medewerkers en vrijwilligers actief zijn.

ons kompas

Het Odion kompas is leidraad en toetssteen voor ons handelen. Het beschrijft onze visie op de mens en de samenleving. Onze opvattingen over goede zorg en goed organiseren. Hoe wij met elkaar omgaan en hoe we ons ontwikkelen. Daarover gaan we steeds met elkaar in gesprek. En daarbij is geen vraag te gek.

Odion Kompaskaarten >>

hoe ging het vorig jaar?

Elk jaar maakt Odion een digitaal kwaliteitsjaar verslag vol mooie foto’s, verhalen en filmpjes. Het verslag geeft een inkijk in de maatschappelijke bijdrage van Odion en de ondersteuning die wij bieden aan kinderen en volwassenen met een beperking in de regio’s Zaanstreek, Waterland en Kennemerland.

Kwaliteitsjaarverslag 2022 >>

zeggenschap

Cliënten hebben op verschillende wijze zeggenschap. Via de centrale Cliëntenraad, de zeggenschapsvorm van de locatie en de persoonlijk begeleider.

Meer over zeggenschap >>

documenten & publicaties

Van jaarrekening tot privacy, hier vind je verschillende documenten.

naar documenten & publicaties >>

even voorstellen

Managementteam

Annemarie van Dalen

Bestuurder

Taco Sijbrandij

Directeur Bedrijfsvoering

Sander Goossen

Manager Zorg

Floris Bouwstra

Manager ICT

Ayla Kok

Manager M&O

Cor van Rongen

Manager Zorg

Madelon Sijsenaar

Manager Zorg

Heb je vragen voor het management team?
Mail dan naar info@odion.nl

Ik wil gebeld worden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.