Een verwant of jijzelf maakt gebruik van de dienstverlening van Odion.
Bij Odion proberen wij zo goed mogelijke zorg en ondersteuning te bieden.
Gebeurt er toch iets waarover jij niet tevreden bent? Dit willen wij graag weten.
Want alleen dan kunnen we onze zorg en ondersteuning verder verbeteren.
Wat kan je doen als je niet tevreden bent over de zorg of ondersteuning?
- Bespreek dit eerst met je persoonlijk begeleider, jobcoach of teamleider.
Dit is meestal de beste en snelste manier om samen tot een oplossing te komen. - Komen jullie er samen niet uit? Dan kun je een klacht indienen.
Dit kan met een mail naar klachten@odion.nl. Of je kunt bellen naar 0299 412 812.
Je kunt ook dit klachtenformulier invullen.
De klachtenfunctionaris neemt binnen 2 weken contact op om over de klacht te praten.
Wil je weten wat er met je klacht gebeurt? Kijk dan in de klachtenprocedure. Er is ook een versie met picto’s beschikbaar.